سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

شب آرزوها

جمعه 88 تیر 5 ساعت 1:13 صبح

امشب، اولین شب جمعه ی ماه مبارک رجب است و معروف به شب لیله الرغائب و به قول ما، شب آرزوها!

نمی دونم کدوم دعا رو باید زودتر و جلوتر بگم

به قول شهید علم الهدی، رسم دعا کردن رو باید از امام علی علیه السلام و امام سجاد علیه السلام بیاموزیم، و من از امام سجاد یه دعا یاد گرفتم، شاید زیاد درست کلماتش یادم نمونده باشه، اما همیشه این دعا رو می گم، با همین کلمات: الهی قلت و قولک الحق، یا ایها الذین آمنوا الذکر الله ذکرا کثیرا و سبحه بکرتا و اصیلا، و ها نحن ذاکروک کما امرتنا، فانجز بما وعدتنا

قسمتی از دعای سیزدهم از مناجات خمس عشر است!

خدای من‏!‏ خودت گفتی، مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم و اکنون ما تو را یاد کرده ایم، پس به وعده ات وفا کن!

مهربانا!‏در این شب عزیز، شب آرزوها! که شنیده ام هر دعایی مستجاب است چراکه بعد از دعای شما، فرشته ها هم برای استجابت آن آمین می گویند!

من تو را یاد می کنم و از تو بهترین خیرها را می خواهم، از تو می خواهم فرج مولایمان را برسانی، سلامتی رهبرمان، اقتدار ایران اسلامی را، شفای مریض ها را، رفع گرفتاری ها را، فهم و درک قرآن کریم را !

ای  جان عاشقان، از تو می خواهم به اساتید ما خیر برسانی به مسئولان دانشگاه ما(دانشگاه مجازی) برکت و رحمت واسعه ت روز افزون باشد و تمام هم دانشگاهی هایم را موفق بداری!

معبودا، ما دانشجویان این دانشگاه در پی کسب معرفت تمام سختی ها را به جان خریدیم، تو یاورمان باش! تو هدایتمان کن! تو همراهمان باش!‏ در سختی ها و مشکلات درس و زندگی!

عزیزا! در این نیمه شب، به اشک چشمهای عزیزترین هایت، راه هدایتت را برایمان باز بگذار و معرفت کسب آن را به ما عطا فرما!

الهی قلت و قولک الحق، و ان ینزغنک من الشیطان نزغ فستعذ بالله! و ها نحن ذاکروک کما امرتنا، فانجز بما وعدتنا! ما را از وسوسه های شیطان نجات ده!

خدایا ای نقاش ترین نقاش ها، ما را رنگ خودت کن! صبغت الله ! رنگ خدایی کن!

خدایا ما را ولایی کن!

در این نیمه شب!

ای که مرا خوانده ای، وز همه کس رانده ای، راه نشانم بده!


نوشته شده توسط : وسط نیا

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2